lördag 23 januari 2010

Sawasdee village



Efter godis shoppande gick vi till ett hotell som heter Sawasdee village och åt där. För några år sedan bodde vi på det här hotellet i några veckor och det är så fint. Det är som att gå i en djungel med stigar. Det är mycket vatten och broar. Det är det mysigaste hotell jag har bott på!



Här ser ni ingången till restaurangen (från gatan). Det var jätte god mat och trevlig personal. Förra gången vi var här så saknade jag en förrätt som dom brukade ha och som är jättegod. Då hoppade en personal på mopeden och åkt och köpte örterna som behövdes och gjorde förrätten åt mig. Det är service!

Många stearinljus har det gått åt. Det är tur att den här finns som riktmärke för annars hade jag tappat bort mig helt. Här vet jag att jag ska ta till höger för att komma till restaurangen.



Här ser ni en liten del av poolen. Rummet bakom poolbaren bodde vi i när vi var här förut. Varje kväll bäddade personalen iordning inför natten. Eftersom det är så mycket vatten och växter blir det en del mygg så dom drog fram myggnäten runt sängen.



1 kommentar:

  1. Hej å hå
    Jag brukar gå in å kolla din blogg lite då å då å den ä kanon jö. Tur att inte jag ska till det hotellet för jag skulle aldrig hitta ut från dom gångarna jö. Ha de så gött så synes vi snart... Hälsa mor å far oxå från mr Singha

    SvaraRadera