söndag 3 januari 2010

resorten



Här är några hundar som var vid ingången till vår resort. Den lilla svarta hunden morrade när jag skulle fotografera den. Han trodde nog att jag var ute efter hans fina tuggben. Hunden på den övre bilden viftade både på svansen och kroppen när vi kom. Supersöta!



Ödla som poserade på en trädstam utanför ett av husen på vår resort.


Bron som går över poolen är ombyggd så att den ser lite mer kinesisk ut. De nya ägarna av resorten är thaikineser tror jag. Nyplanerade blommor runt om. Vi hoppas att det snart ska planteras buskar och blommor utanför vårat hus så att det blir lite finare där också.




4 kommentarer:

  1. Den ödlan skulle jag vilja se, inte så liten. Vad vet du om den? Vilka fina bilder du tagit. Ny kamera?

    SvaraRadera
  2. Ödlan är en garden fence lizard tror vi. Den kan skifta färg. Nej det är ingen jätte ny kamera. Vi köpte den för ca två år sen. Det är en fujifilm finepix F100.

    SvaraRadera
  3. Jag har sett små ödlor springa förbi men denna ser större ut. Var den det?

    SvaraRadera