måndag 25 januari 2010

Mom Tri´s Boathouse

Hej!
Igår var vi på restaurangen Mom Tri´s Boathouse som ligger i Kata. Vi gick dit med Mats och Karin. Vi firade min mammas födelsedag. Denna fina bukett med blommor stod på bordet.
Det var jätte god mat. Vi var här tidigare när pappa fyllde år och då missförstod dom det och trodde att jag fyllde år. Alla ställde sig därför runt mig och sjöng happy birthday to you.


Jag åt en snigel i vitlök, det var sådär. Smakade inget speciellt faktiskt.



Mamma fyllde ju år så jag och pappa överraskade henne med en liten efterrätt.


Bilden blev lite suddig men det är en bild på personalen som sjunger för henne.






Här sjunger husbandet för henne också. Tjejen sjöng väldigt bra.



4 kommentarer:

  1. Du är en riktig tuffing som vågar prova det mesta,kul.
    Var det "cream brûle" mamma fick till efterrätt?
    det såg gott ut.
    Kram från oss i D8

    SvaraRadera
  2. Ja, det var creme brûlee. Jag vågade smaka den också, den var god.

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till Chatrine ! Mom tri´s är min favorit men då går jag helst på Mom Tri´s Kitchen eller deras beachrestaurang Oasis som har livejazz. Toppenservice och gott på deras ställen, då är det fest!!

    SvaraRadera
  4. Ja, det är ju lite dyrt att gå dit varje dag. Men är det fest så är det fest.

    SvaraRadera