onsdag 16 december 2009

Thailand

Hej nu är jag framme i Thailand!

Vi åkte med Thai airways som är dom bästa vi åkt med. Dom har stort ben utrymme så man får bra med plats. Personalen är trevliga. Exempelvis så gav dom mig vatten innan alla hade kommit ombord eftersom jag var lite yr.

Vi fick curry o ris med wokade grönsaker, lax, bröd och cheescake.


Utsikten var klar ibland men ibland såg man ingenting, bara moln.


Det här är på morgonen på Bangkoks flygplats. Det är en jättestor flygplats så det är lätt att tappa bort sig! Vi åkte hemifrån igår kl 07.15. När vi landade i Bangkok idag var kl 07.40 i Thailand men 01.40 i Sverige. Alltså fortfarande mitt i natten.


Granen i vår reception.



Nu har jag kommit fram till vår lägenhet i Phuket. Jag är jätte trött och lite yr för jag har sovit för lite och inte druckit så mycket.(om du vill veta mera om varför så klicka här http://john-thailand.blogspot.com/2009/01/det-kanske-inte-var-s-konstigt-att-jag.html)




Vi åt i poolbaren och det var gott! Jag åt spagetti med bacon, mamma åt en risrätt i en ananas, pappa tog räkor inlindat i bacon som förrätt och det var också gott.

1 kommentar:

  1. Hej Jhon det var ju bra att resan har gått bra.Vi väntar att ni skall slå på Skypen så att vi får prata mer med er hälsa pappa ock mamma Hälsningar Mormor ock morfar

    SvaraRadera