söndag 20 december 2009

Nai Harn

Hej!
Idag har vi varit på en strand (Nai Harn). Vi var där i några timmar för vi fick flytta stolarna ofta(för att solen flyttar ju sig). Det var jättevarmt i sanden, jag kunde knappt gå. Jag doppa mig en gång i havet och sen läste jag resten av dagen. Jag läser just nu en bra bok som heter "Hunger spelen". Jag läser mest när jag är i Thailand. I Sverige så hinner jag inte (eller så prioriterar jag det inte).


Vi åt vitlöksbröd som förrätt och jag åt chicken mussaman som huvudrätt. Det var gott, men det var inte så mycket smak. När vi åt så hoppade en katt upp på ett bord brevid och började slicka ur skålarna.

Sen på kvällen så åt vi på en Italiensk restaurang tillsammans med våra grannar Lena och Lennart. Pappa åt lamm kotlett, mamma spenat pasta och jag åt pasta med rökt lax. Det var gott och personalen var jätte trevliga! Jag åt tiramisu glass efter maten. Jag har nog ätit glass varje dag!




1 kommentar:

  1. Ja det var en trevlig kväll med er. Jag har ätit glassen på da Sandro flera gånger, alltid lika god. Mums!

    SvaraRadera