tisdag 22 december 2009

Ny mobil!

Hej!
Idag var vi på Central festival igen. Vi åt glass på Swensen´s som vanligt. Här ser ni en julgran och snögubbar utanför Central festival. Skulle det inte vara lite skoj att välta en moppe(domino effekten)? Tänker på det varje gång jag ser alla mopparna uppradade!
Jag klippte mig på Cut & Curl och det blev rätt ok. Det tog lite längre tid än det gör när jag klipper mig hemma. Här masserade hon mitt huvud samtidigt som hon tvättade mitt hår. Det blev lite billigare än hemma också.


Jag skrev tidigare att det skulle vara ballong festival och det blev det! Dom hade temat "hav".



Idag har jag fått en ny mobil! En p5 master TV, man kan faktiskt se tv i den. Den verkar BRA än så länge. Så nu ska jag snart ladda ner musik. Jag fick mobilen av mamma och pappa som en tidig födelsedags present.



4 kommentarer:

  1. Hej John .Den mobilen du har den är inte gammal det var ju en bra en eller hur?Ta nu ock lägg in skypen ta ock Googla det tar 2 min att göra det Hälsningar morfar

    SvaraRadera
  2. Jag e lädsen men internet e för segt det går inte att ladda ner

    SvaraRadera
  3. Wow, nu kommer jag tänka på lusten att putta mopparna varje gång jag går förbi en rad.....

    SvaraRadera