torsdag 17 december 2009

Central festival

Heej! Idag har jag ätit glass på Swensen´s. Det var som vanligt gott. Mamma och pappa tog kaffe och jag tog glass. Glassen hade 3 kulor. Först en vanilj, sen en choklad och en till vanilj och med mycket chokladsås. Sedan lite grädde på toppen.

Idag var vi på Central festival. Det var skoj. Vi köpte en liten plast julgran. Imorgon ska Central festival ha en ballong festival och dom hade börjat lite.



Här ser ni när thailändarna planterar träd utanför vårat hus. Först lyfter dom trädet nästan helt upp, sen tappar dom det. Då tar dom en paus och sen ett försök till. Det krävdes tre försök.


Killen i baren tyckte nog att jag var lite konstig, för han stirrade medan jag tog det här kortet.




Jag tycker det är lite skoj att se hur deras bokstäver ser ut.
Tycker du det ???



2 kommentarer:

  1. Hej John nu har jag börjat läsa från dag ett på denna resa till Thailand. Även om vi ses på resorten är det spännande att följa livet på Phuket genom "dina ögon".
    Ja jag tycker det var skoj att se thai orden. Visst står det Harry Potter och Cola?!

    SvaraRadera