måndag 28 december 2009

Laem sing

Hej!
Idag har vi varit på en strand som heter Laem sing. Det var en jätte lång trappa ned till stranden. Dessutom var det väldigt brant här och där. Stranden var kämpe fin ( jätte fin på norska). Vi var där med Markus och hans familj. Vi började med att äta frukost på Papa sea food och det var gott. Jag åt banan pannkaka. Vi badade nästan hela dagen. Senare åt vi lunch på ett annat ställe och där fick jag vänta jätte länge på min mat!!!


Vi hade en madrass som vi åkte på vågorna med. Den högsta vågen var ca 2 meter hög. Det var skoj. Nu skulle jag behöva lite after sun eftersom jag har bränt mig lite i solen idag.





1 kommentar:

  1. Oj oj den trappan uppåt var tuff men det får man stå ut med för de sköna badens skull. Pröva Naithorn beach nästa gång, superbra, värd den lite längre resan!

    SvaraRadera