lördag 25 december 2010

julafton

Hej!
Igår var det julbord på området. Det var ett gott julbord med riktig svensk mat. På bilden ser ni vårat sillbord. Vi var ca 75 personer som firade julafton tillsammans. Det var en del thailändare inbjudna och dom verkade också gilla vår svenska mat.
Vi fick en present, doftpåse, av resortägaren. Tack så mycket - Khob Khun Krap!

Tomten kom samtidigt som en khom loy (thailändsk rispapperslampa) svävade iväg. 'Tomten pratade norska, precis som förra året.
När vi kom hem igen tittade vi på Karl Bertil Jonssons jul som dom visade på SVT World.
GOD JUL allihopa!


4 kommentarer:

  1. Hej igen John :) Jag brukar inte äta så mkt sill, jag vet inte riktigt hur det smakar, men är det gott? (om du äter alltså)
    Sådana där rispapperslampor är fina :)
    Jag missade Karl Bertil Jonssons jul i år.... :(
    Ha det bra!
    //Henrietta

    SvaraRadera
  2. Hejsan John hur e det me er? Här i Tandådalen är det 14- och blåser. Innan jag glömmer ska jag säga att min familj hälsar till din : )))))))) hur kallt har ni det? Okay kanske inte KALLT. Men du vi kan väl messa i alla fall. Hälsningar familjen Lundinner : ))))))))))))))))

    SvaraRadera
  3. PS. Vad fick du i julklapp? Jag fick en IPHONE 3GS!!!! AWESOME elr hur. Det e från den jag komenterar nu: )))))) HARE

    SvaraRadera
  4. Det är bra med oss. Och det är +30 grader kallt :P Jag har inte med mig mitt svenska sim kort så jag kan inte messa :( Men vi kan chatta.
    I julklapp fick jag Guldpass på Liseberg, böcker, presentkort på Stadium, pengar, tidning och trisslotter.
    Min familj hälsar också till din:)

    SvaraRadera