fredag 12 februari 2010

Wolfman

Hej!

Efter att ha pluggat på förmiddagen blev det besök på Central festival på eftermiddagen. Först smörgås på Au Bon Pain och lite shopping. Efter det bio på SFX Coliseum.
Som ni ser på fotot så har man börjat pynta inför kinesiska nyåret

Mamma såg filmen Valentines day medan pappa och jag såg Wolfman. Wolfman var lite läskig. Varken pappa eller jag tyckte att filmen var speciellt bra.
Mamma tyckte att Valentines day var ok men inte mer.

Efter bion blev det middag på Sizzler. Det är en restaurang som har gott kött. Jag åt som vanligt pepper pork loin, den är jätte god. Jag drack Cola och man får refill!
På Sizzler ingår ett jätte gott salladsbord med olika sallader, soppor och frukter. Man får även efterrätt men igår orkade jag inte det.
Det är en populär restaurang och det var fullsatt när vi var där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar