måndag 8 februari 2010

Bonsai restaurant


Hej!
Idag var vi hos Jason och pluggade och jag gjorde 7-8 sidor matte. Sen gick Jason, Jamie och jag och badade i några timmar vid deras club hus. Efteråt körde Silvia hem mig. När jag hade duschat klart så ringde telefonen. Det var Silvia som undrade om vi ville äta med dom och självklart ville vi det. Vi åt på en restaurang som ligger en bit mot Phuket town och heter Bonsai. Ingen av oss hade varit där tidigare men det var en bra restaurang, roligt att prova något nytt.


Inne i restaurangen var det massor av bonsai träd men lite mer otippat även två fina, gamla bilar. Här ser ni en Rolls Royce och bakom den skymtar en röd Triumph, som jag tycker är lite snyggare.

Bakom bonsai trädet sitter en trubadur som spelade och sjöng under tiden vi åt.

2 kommentarer:

  1. Jag vet nog hur din drömbil ser ut John !!!
    Inte ett dugg lik denna,varken modellen eller färgen.
    Kunde inte skicka en bild till dej så jag skickade den till mamma istället så får du be henne visa dej, hi hi
    Om du hinner sen så kan du väl visa min gubbe och son några nya goa restauranger.
    De kommer på fred fm,så säg till pappa att hålla Singhan kall.
    Ha det så gott.
    Kram från fru Svensson

    SvaraRadera
  2. Tack för bilden. Hmmm, ja antingen den bilen eller en Toyota Supra MKIV. Vi får se vad det blir. Idag såg vi en bil med flaket fullt med sten och förar- dörren satt fast med ett rep. Den du....
    Det blir kul när dom kommer på fredag. Å gott. Synd att inte hela familjen kommer.

    SvaraRadera