söndag 4 januari 2009

Premiär inlägg 4 januari -09

tja
Idag är första gången jag bloggar. Jag har bloggen mest för att hålla kontakt med den svenska skolan. Jag ska nämligen vara i Thailand i tre månader varje år för att vi har en lägenhet i Thailand. Förra gången jag var i Thailand gick jag i skola där och då träffade jag en kille som heter Jason. Vi skulle börja i en skola på vårt område denna gång men den har inte kommit igång ännu. Det är två timmars bussresa om dagen till den andra skolan, så i år ska vi ha hemundervisning (mamma, pappa och hans mamma, pappa=våra lärare). Jasons familj har en restaurang som heter GREEN MANGO så där ska vi kanske ha hemkunskap och lära oss laga thailändsk mat hoppas jag.
Jag ska åka 7 jan; så jag ska packa nu. Skriver mer sen........

6 kommentarer:

  1. Hej John!
    Lite häftigt tycker jag nog att det är att vara den första som svarar på din blogg! Eller hur? Skall försöka att kolla din sida ofta, och så ska jag ju se till även Felix får en chans at föja din blogg.

    Kram Elsie

    SvaraRadera
  2. följa din blogg ska det vara så klart : )

    SvaraRadera
  3. jag tycker det är spänande at jag har någon som följer min blogg

    SvaraRadera
  4. hej john jag har börjat med din blogg

    SvaraRadera
  5. Halloj! Jag försökte skriva här redan i början av er vistelse i Thailand men jag var visst lite trög för jag förstod inte riktigt hur det funkade. Men nu är jag på :)

    Hälsningar från Stockholm!

    Kram, Malin

    SvaraRadera