fredag 30 januari 2009

Dino park

Vi var på dino park igår. Dom hade massa coola uppbyggda banor.

En bana var inne i en grotta.


Här skulle jag bara posera för ett foto men jag fastnade i munnen.



Vi var där med Jason och han familj.
Jasons pappas kompis Luang Kai uppträdde på Wat Chalong festivalen senare på kvällen men vi var för trötta för att hänga med. Ångrar nu att vi inte hängde med för dom fick se konserten backstage. Coolt. Ska försöka lägga in You Tube klipp med Luang Kai så att ni får se också.



1 kommentar:

  1. Hej John
    Kul att jag hittade din blogg nu kan jag följa lite vad som händer nere på resorten när vi själva inte är där. Kul att ha träffat dig och lärt känna din familj. För oss som just kommit tillbaks till Stockholm och Sverige är det bara att längta och längta tillbaks.
    Idag var det -24 grader i Funäsdalen där Lennart åker skidor och -1 i Stockholm. Jag fryyyyyser hela tiden....
    Hälsa Cathrine och Roine.
    Lena C7

    SvaraRadera