söndag 25 januari 2009

mamma 40 år

Mammas 40 års fest på Green Mango.
Vi firade mammas födelsedag en dag tidigare.
Dom hade ett liveband, många dansade.
Igår fick jag feber.
Pappa, Jason och jag sjöng grattis på födelsedagen.




Vi köpte glasstårtor på Swensens.


Mamma fick bland annat fem blomhalsband och fyra blommor till balkongen .

Mamma säger: Tack till Worn & Silvia för fixandet av en super trevlig kväll. Det var kanon god mat! Å tack till alla festdeltagare för alla fina presenter och för att ert härliga festhumör som gjorde min födelsedagsfest till en underbar partykväll. /Cathrine




7 kommentarer:

  1. Hej Cattis
    Ett jättestort grattis från pappa och mig. Du var väl värd en riktig födelsedagsfest, tänk att Royne hade bonat dansskorna, det kan inte vara varje dag som det händer. Vilken härlig trio som sjöng till din ära, önskar att vi hade fått vara med, men vi tar väl en repris när vi kommer ner.
    JÄTTESTOR KRAM OCH GRATTIS
    mamma och pappa

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Ja, verkligen hellyckat igår kväll.
    Det är vi (Silvia & Worn) som bugar och tackar!
    Ha en fortsatt trevlig födelsedags-dag.

    SvaraRadera
  4. Hej Allihop och en särksild tanke går ju till dig Chatrine och din födelsedag!
    Först idag har jag kunnat koppla upp datorn där hemma och kom in på Johns blogg - De andra datorerna har jag inte ens haft tid att titta på dessa dagarna. Kram på er, och vi ska försöka få mer tid till bloggandet.

    Glada födelsdagsönskningar från Felicia, Felix, Jerker och Elsie

    SvaraRadera
  5. Vilcken toppen fest.Hoppas det händer igen!Från Jason

    SvaraRadera
  6. Hej John!
    Det ser ut att ha varit en kul födelsedagsfest igår! Hälsa och gratta din mamma så mycket på födelsedagen från mig och Anna (din mammas kusiner). Hoppas du mår bättre snart!
    Hälsningar Maria och Anna

    SvaraRadera
  7. Hej John!

    Skicka en stor stor kram från Stockholm till mamma! Hon ser strålande ut där hon svävar runt i dansens virvlar med Royne - supersnygg mamma du har :) Häftigt och modigt att ni sjöng födelsedagssången på scenen - du, pappa och Jason - då blev väl mamma glad? Krya på dig, vännen! Hoppas du blir frisk snart.

    Kram, Malin

    SvaraRadera