lördag 14 mars 2009

on the rocks

Igårkväll åt vi med några från resorten, vi var 19 personer som åt på On the rocks. Restaurangen ligger vid Karon beach så vi hade utsikt över stranden . Det gick höga vågor som slog mot stenarna, on the rocks.....

Detta åt pappa igår, ser det inte gott ut? Jag tyckte det var gott ialla fall. Min mat jag tog var mixad B.B.Q det var inte så gott. Det var en som valde samma rätt men att grilla själv vid bordet. Det innebar att hon fick rått kött och en liten grill att grilla på.



Detta var utsikten från restaurangen.

2 kommentarer:

  1. Hej Nu blir jag så avis, älskar att sitta på On the Rocks och höra vågorna slå!
    Hälsa till alla och visst kan du ge en hälsning till min man Lennart när du träffar honom? Tänk att han åkt hela vägen till Phuket bara för att spela golf ett par dagar!
    Hej då jag ska också se melodifestivalen ikväll. Hur ska du orka hålla dig vaken i natt?
    Lena

    SvaraRadera
  2. HejLena!
    Jag sov först så att jag skulle orka hålla mig vaken men sen väckt mamma mig klockan två. Då var mamma trött och jag fick berätta vem som vunnit melodifestivalen när vi sett klart. Jag ska hälsa dom andra från dig. Det är ju helt galet att åka så långt för fyra dagars golf spel.....

    SvaraRadera