fredag 11 februari 2011

singapore

SINGAPORE

Vårt hotell - Pan Pacific Singapore

Hej!
Imorse flög vi till Singapore. Det tar ca 1 timme och 40 minuter att flyga hit hemifrån Phuket. Det är en superfin stad och vi har tagit massor av foton men glömt överföringskabeln hemma. Får lägga in bilderna när vi kommer hem. Idag har vi bland annat hunnit till Raffles hotell och druckit Singapore Sling. Gillar inte så mycket nötter men åt en hel del, skalen kastar man på golvet!! Krasar rejält när man går! Känns sjukt för det är ett fint ställe och man får inte vara klädd hur som helst för då kommer man inte in.
Efter det åkte vi runt med buss och kollade in stan. Regnet öste ner så vi gick genom shoppinggalleriorna tillbaka till hotellet. Här har vi ätit super mycket god mat så nu tror jag inte att jag kommer att äta någon frukost imorgon. Det var verkligen det jätte gott det vi åt!
God natt!

3 kommentarer:

  1. Konstig restaurang där man kastar nötskalen på golvet O.o Men staden verkar jättevacker och häftig :D och är det där erat hotell?? :O det ser aslyxigt ut!! >.<
    ha det bra, god natt och sov så gott!! :)
    //Henrietta

    SvaraRadera
  2. Hej Gå i morgon ock köp en kabel till kameran så du kan lägga ut bilder nu när du har ett internet som funkar.Glöm ej att åka linbanan kommer ej ihåg vad platsen heter.MVH Morfar

    SvaraRadera
  3. Hej! Har inte läst din blogg på ett tag men nu ser jag hur mycket spännande ni har upplevt. Det är så det är i vårt paradis fest nästan varje dag. Singapore tror jag att jag besöker nästa gång... Kram på er alla tre från Britt

    SvaraRadera