söndag 27 februari 2011

Hilton - Sunday brunch

En av hotellets pooler.
Del av dessertbordet - chokladfontän i mitten.


Hej!
Igår var vi till Hilton hotell i Karon och åt söndagsbrunch med våra grannar Marianne och Göran. Det fanns såååå mycket goda saker. Jag åt skaldjur och en skiva rostbiff med potatisgratäng. Sedan började jag med efterrätterna. Det fanns så mycket - blåbärs cheesecake, flera olika tårtor, creme brulé, glass, frukt, nötkaka, små glas med olika saker i m.m.
Vi åt för mycket och hade ont i magen när vi skulle hem. Jag tror ingen av oss åt någon middag den kvällen.
Det var jätte gott!

4 kommentarer:

  1. Hej Det var ett bra ställe att äta på det är bara att frossa nu du har inte så många dagar kvar där nere sedan väntar blodpudingen på dig.

    SvaraRadera
  2. Ååååh vad gott!!! Mums, dit vill jag också åka ;)

    //Linnea

    SvaraRadera
  3. O_____O
    Paradis?

    //Henrietta

    SvaraRadera
  4. Mitt tanjentbord simmar,jag har dreglat länge över det nu när du visar dina bilder,kan inte sluta titta,,,Varför har ingen visat Mig detta stället,,tror jag ska bo där i 4v nästa vinter ;)
    följer du med mig dit då och visar vägen?
    Kram Kakmo(n)ster i D8

    SvaraRadera