lördag 15 januari 2011

kokosnötter



Hej!

Klockan 08.00 var jag klar för skolan, men sen kom jag på det - det är lördag!

Idag har några kompisar och jag spelat biljard, badat i poolen och spelat frågespel. Bilderna har vi tagit precis vid poolen. Får man en sån i huvudet får man nog huvudvärk eller man kanske inte behöver oroa sig mer över huvudvärk. Undra hur många som dött av en kokosnöt i huvudet...?

På kvällen var vi hemma hos en trevlig granne som snart ska åka hem till Sverige. Tillsammans var vi sen tolv personer som åkte till en restaurang som ligger uppe på berget i Phuket town, Rang hill. Det var jättegod mat förutom min massamun curry som det var för mycket peppar i och sen tycker jag inte om när det är kyckling med ben i curryn.


Restaurang med utsikt.

2 kommentarer:

  1. Haha har man inte "lite" otur om man får en kokosnöt i huvudet? Det är väl inte jättevanligt att man får det? O.o
    Jag kan typ inte skicka kommentarer, får typ försöka 10 ggr innan det gå >.<
    //Filly

    SvaraRadera
  2. Haha, det är ju typ bara i tecknade filmer folk får kokosnötter i huvudet! Trodde jag. Men det måste ju ha hänt om de sätter upp en skylt :P
    Fin utsikt :)

    //Linnea

    SvaraRadera