lördag 8 januari 2011

jungceylon

Hej!
Lördag=sovmorgon, och efter frukosten badade jag en stund i poolen. Idag firas barnens dag här i Thailand och det var massa olika saker på gång och många ställen hade gratis inträde ex Phuket zoo och akvariet. Vi har hört mycket dåligt om zoo och akvariet har jag redan varit till så jag valde att vi skulle åka till Jungceylon (stort shoppingcentrum) i Patong. Jag kollade på Ipad som dom har på Power buy. Vill gärna ha en om någon har en för mycket.
Efter det var vi en trappa ner (där dom har massa souvernirer) och fick fotmassage i en timme.

Vi åt lunch på Subway, fikade på Starbucks (double chocolate chip muffins, lite värmd, är mmmmm...) och hann äta på Au bon pain innan vi åkte hem igen. Tips: Drick inte deras iste utan socker, urk!

Jag köpte svarta Lee jeans och svarta Converse.

5 kommentarer:

  1. Oj så fina jeans och Converse. D14

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du fattar vilket lyxliv du har nu! :)
    Snygga skor, men man ser knappt byxorna haha :P

    /Linnea

    SvaraRadera
  3. Tack! Jajamensan, lyxliv - Gött!

    SvaraRadera
  4. Mm det är det...

    :)

    SvaraRadera
  5. Åh nice, vill oxxå ha converse ju :) Ska bara spara pengar i några månader först >.<
    //felicia
    www.fotofilly.blogg.se

    SvaraRadera