torsdag 15 december 2011

Framme

Det hade växt jätte mycket medans vi var borta.

Hej!
Nu är vi äntligen framme i Chalong! Det var så gott att få äta riktig mat igen för flygplansmat är ju inte ätbart och man kan inte leva bara på efterrätten och jordnötter i 12 timmar!

Vi har faktiskt redan ätit, badat och pratat med grannarna, så vi kom ju inte precis nu. Jag är jätte trött efter resan och det är redan mörkt ute så jag tror jag ska gå och lägga mig snart, hoppas bara inte jag vaknar jättepigg kl 5.00 (jet-lag).
Fast först ska vi nu gå ner till restaurangen och äta middag, måste bara väcka pappa som ligger på soffan och snarkar så att hela huset hör.

1 kommentar:

  1. Härligt att vara på plats igen kan jag förstå.
    Skoj att dina fina blommor växt och är så fina.
    Vi kommer nästa vecka,då ses vi i poolen ;)
    Kram från D8

    SvaraRadera