onsdag 1 april 2009

hemresa

Jag väntar på taxi från resorten till Phuket Airport. Vi hade lite bagage övervikt så vi fick betala lite extra när vi checkade in.


Bangkok flygplats precis efter passkontrollen. Det ser lite ödsligt ut. Klockan var efter tolv på natten. Vårat flyg till Sverige gick kl 01.10.

Frukost på Arlanda. Godaste mackan på länge!


Äntligen fick jag krama Frasse. Jag har längtat efter honom jättemycket. Det är ju en familjemedlem som inte varit med på våran resa.




Frasse är lika gammal som jag, snart 12 år. Men han gillar fortfarande att leka med bollar.



4 kommentarer:

  1. Hej John det var väl roligt att träffa frasse efter tre månader Det var många väskor när ni åkte hem, hur många kilo övervikt var det? Du verkade trött när ni var på flygplatsen i Bangkok sov du hela vägen till Stockholm? Är det skola på torsdag? Jag ringer ock pratar med dig senare Hälsningar morfar.

    SvaraRadera
  2. Hej på Er!
    Ser ut som kanonväder, svalt och soligt.
    Kan känna er glädje över att träffa Frasse igen.

    SvaraRadera
  3. Hej John!

    Jag och min mamma har precis varit och tittat på Fast Furious 4 på bio, den var jätte bra.
    Jag ser att du är väldigt glad att du har kommit hem. Hälsa alla!

    MvH Jason

    SvaraRadera
  4. ÅÅÅÅ vad fuskigt jag vill så gärna se den men det är 15 års gräns i Sverige.

    SvaraRadera